Mein Kampf als survivalgids voor het witte ras
Blik op het nieuws
Ga naar pagina Vorige  1, 2 Plaats reactie

annette49

Stamgast
Stamgast
Antw.: 329
Do Jul 04, 2019 9:55 pm Reageer met quote

Ja Kees, ik laat me niet steeds door die tante in een extreem rechte hoek drukken en ook geen suggestieve opmerkingen aanleunen.

Ik geef mijn mening waarom je het niet zou moeten lezen of aanprijzen, en daar heb ik het recht toe.

Natuurlijk keur ik het af om dit boek te lezen, te kopen of te verkopen en er op wat voor manier dan ook reclame over te maken.

Alleen al het woord witte ras. Ik gaf al eerder aan, ik geloof niet in rassen.

Nou, als nou iedereen even zegt dat die het boek en de reclame enz enz afkeurt kan het topic weer afgesloten worden, want je mag toch verder niks zeggen anders krijg je een snorretje opgedrukt,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

luciaT

Stamgast
Stamgast
Antw.: 653
Do Jul 04, 2019 11:19 pm Reageer met quote

Een ieder mag een topic openen en is vrij een onderwerp te kiezen en het is aan het beheer of /en soms de topicstarter het topic te sluiten.

En mocht een topic je niet aanstaan ben je vrij niet te reageren en er dus aan voorbij te gaan. En een ieder mag vrijuit zijn zegje doen zonder dit opgelegd te krijgen door een ander.

luciaT

Stamgast
Stamgast
Antw.: 653
Do Jul 04, 2019 11:20 pm Reageer met quote

dagmar57 schreef:
Het boek is overal te koop, daar gaat het ook niet om.

De vraag is natuurlijk:
Quote:
De woordvoeder wilde niet zeggen hoe het mogelijk was dat dergelijke pro-nazi retoriek op de website was beland.

Hoe heeft het kunnen gebeuren dat ze zo'n omstreden boek zo aangeboden hebben en waarom wil men niet verklaren hoe dat heeft kunnen gebeuren.
Dat zou ik namelijk graag willen weten.

Ik ook Dagmar. Het feit dat men het niet 'wil' verklaren vind ik heel vreemd.

Pagina 2 van 2 Ga naar pagina Vorige  1, 2

Plaats reactie