Hoe maak ik van een scheet een donderslag? Zie de Televaag
Blik op het nieuws
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende Plaats reactie

NicolaasP

Superlid
Superlid
Antw.: 3879
Do Aug 15, 2019 6:49 pm Reageer met quote

dagmar57 schreef:
Tympaan schreef:

Dat hoeft niet per se... Het is intussen in alle media geweest dus je kon er moeilijk omheen...

Precies. De telegraaf is de bron, maar alle nieuwsmedia gingen er ook mee aan de haal, ook de serieuzere kranten/tv.
Ik kijk graag naar Jinek en ook zij besteedde er ruim aandacht aan.

Ik begin de dag ook altijd met de telegraaf en daarna begin ik aan de rest van de kranten. Very Happy

Het nieuws dat de Telegraaf bracht en dat nagenoeg de gehele voorpagina besloeg (ook online) betrof de publicatie van privégegevens van een minderjarige die een delict gepleegd heeft.
Dat wat in de andere kranten en bij Jinek belicht werd waren dus de vanzelfsprekende vragen hieromtrent? Hoe kan dit, mag dit, wat is er van de aantijgingen waar, enz.
En daar waar het gegeven delict zelf als nieuwsfeit vermeld werd, met helaas evenzo gebruikmaking van privégegevens (is al het geval wanneer je het hebt over 'de zoon van') werd dit in andere kranten bij lange na niet zo breed uitgelicht als in de Telegraaf, en ook zonder de daarin vermelde onwaarheden als 'inbraak' , 'doofpot' , 'gewapend' en mee van die misselijke onzin waar de Telegraaf mee uitpakte. Ik zie gelukkig op twitter en in andere media dat er een hoge consensus bestaat over de aperte verwerpelijkheid van het misbruik van de Telegraaf van privegegevens van een baldadige puber en het gezin waartoe hij behoort.

There is a crack in everything; that's how the light comes in.

Leonard Cohen
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Advertentie

annette49.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 690
Do Aug 15, 2019 6:55 pm Reageer met quote

Daar hebben we Jan de Druiloor weer. Gaan we weer beginnen jongen?

Maar amuseer je. Heb jij de Telegraaf al uit? Daar staat een bericht. Ratten lopen over het aanrecht, maar de grootste zit hier op het forum met een hoed op.
Doe wat aan je taalgebruik beste knul.

Fijne avond.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 12835
Do Aug 15, 2019 8:07 pm Reageer met quote

Handig om even te luisteren naar wat Peter Plasman, advocaat van de zoon van Halsema, hierover te vertellen heeft:

Advocaat Plasman: Geen sprake van ‘gewapende inbraak’ zoon Halsema

In ieder geval handiger dan het uitschelden van forumgenoten voor 'rat'...

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Benneke

Superlid
Superlid
Antw.: 7980
Do Aug 15, 2019 8:58 pm Reageer met quote

Komen in een zeer smalle straat twee forumgenoten elkaar tegen. Zegt de één tegen de ander: "Voor een rat ga ik niet opzij." Zegt de ander, die een stap opzij zet: "Maar ik wel" ..........

Wie vrolijk is, laadt de schijn op zich oppervlakkig te zijn. (Godfried Bomans)

annette49.1

Stamgast
Stamgast
Do Aug 15, 2019 9:01 pm Reageer met quote

En de andere Druiloor heeft zich ook aangemeld zie ik, dag Kees.

Bemoei je met je eigen zaken. Ik heb heel netjes gereageerd op zijn bericht, terwijl hij schreef dat hij met zijn l"l op een gebakje stond te slaan en andere rare dingen.

annette49.1

Stamgast
Stamgast
Do Aug 15, 2019 9:06 pm Reageer met quote

Benneke, in het begin reageerde niemand op Jan op dit topic, vond ik zielag en ik reageerde netjes. Lees na.

Daarna heb ik niet meer gereageerd omdat ik het bericht inderdaad niets waard vind.
Ik maak een grapje en hij valt aan, mag ik dan ook wat terug zeggen?

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 26627
Vr Aug 16, 2019 10:52 am Reageer met quote

Keesvi schreef:

Waar was je toen een andere forumgenoot iemand voor LUL ( met hoofdletters nog wel) uitmaakte..??

Het scheldwoord wat in nu ingedachte heb mag je zelf naar raden...

Faber quisque fortunae suae

luciaT.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 766
Vr Aug 16, 2019 10:59 am Reageer met quote

Tympaan schreef:
Keesvi schreef:

Waar was je toen een andere forumgenoot iemand voor LUL ( met hoofdletters nog wel) uitmaakte..??

Jij zelf schreef dat dat scheldwoord ook op toepassing is op Kees in een andere topic. Dus nu niet het heiligboontje gaan spelen.

Keesvi

Superlid
Superlid
Vr Aug 16, 2019 11:00 am Reageer met quote

Tympaan schreef:
Keesvi schreef:

Natuurlijk, lul er maar weer overheen, je bekende 'wapen'. Ik lees niet alles, dus vertel, waar kan ik die door jou gewraakte zinsnede vinden?

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)

Tympaan

Superlid
Superlid
Vr Aug 16, 2019 11:43 am Reageer met quote

Keesvi schreef:

. Ik lees niet alles, dus vertel, waar kan ik die door jou gewraakte zinsnede vinden?

Je leest niet alles. Precies. Dat is dus je grootste fout. Dan kun je je ook maar beter onthouden van kritiek op anderen.

Als je meer wil weten vraag je het LuciaT maar. Ik ga niet het hele forum doorspitten omdat jij te beroerd ben om alles te lezen...

Tympaan

Superlid
Superlid
Vr Aug 16, 2019 11:48 am Reageer met quote

luciaT schreef:

Jij zelf schreef dat dat scheldwoord ook op toepassing is op Kees in een andere topic. Dus nu niet het heiligboontje gaan spelen.

Ben jij niet een van degenen die constant "verdraagzaamheid" predikt..?

En mag ik mij alsjeblieft verdedigen als ik aangevallen wordt"..?

Dus bespaar me je opmerkingen als "heilig boontje". Want dan kan ik er nog wel een paar opnoemen..

NicolaasP

Superlid
Superlid
Antw.: 3879
Vr Aug 16, 2019 11:54 am Reageer met quote

Er zullen maar weinig mensen zijn die een reactie als Jan hierboven op een volkomen off-topic 'bijdrage' gaf niet geweldig zullen waarderen, om de terechtheid ervan, de onderhoudende ironie erin, de intelligentie, de gevatheid. Het zout in de pap in dit topic.
Het inhoudsloze domme ordinaire gescheld waarmee een kennelijk weer eens in hysterische razernij vervallen mevrouw Tokkie vervolgens woest om zich heen slaat accentueert dan nog weer eens het hemelsbrede verschil in persoonlijkheid, temperament en begaafdheid tussen deze twee deelnemers.

There is a crack in everything; that's how the light comes in.

Leonard Cohen
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

l.rozewater

Superlid
Superlid
Antw.: 3003
Vr Aug 16, 2019 12:07 pm Reageer met quote

Hier was ik al bang voor, het is niet Jan, maar zijn taalgebruik.
Het eeuwige gescheld het beledigen,het gooien met lichaamsdelen enz enz.
Je weet bij voorbaat dat als jan zich ergens mee bemoeit dan is er oorlog.Daarom schreef ik ook 1 maand.(zelf maar bedenken wat ik bedoel)
Zo en nu ga ik met vakantie.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

Keesvi

Superlid
Superlid
Vr Aug 16, 2019 12:08 pm Reageer met quote

Tympaan schreef:
Keesvi schreef:

. Ik lees niet alles, dus vertel, waar kan ik die door jou gewraakte zinsnede vinden?

Je leest niet alles. Precies. Dat is dus je grootste fout. Dan kun je je ook maar beter onthouden van kritiek op anderen.

Als je meer wil weten vraag je het LuciaT maar. Ik ga niet het hele forum doorspitten omdat jij te beroerd ben om alles te lezen...

Aha, je put dus uit je herinnering en niet uit de concrete feiten, de ander verwijtend dat hij 'zelf' maar op zoek moet gaan naar die feiten. De omgekeerde wereld... Het zou niet de eerste keer zijn dat de feiten niet conform jouw perceptie, c.q. jouw voorstelling van zaken is, om over de context waarin e.e.a. gezien moet worden en die totaal ontbreekt bij wat je vriendin eruit kotst nog maar te zwijgen. Vandaar mijn vraag. Ga vooral door met het weigeren een adequaat antwoord op een vraag te geven als je denkt dat dat je geloofwaardigheid ten goede komt.

annette49.1

Stamgast
Stamgast
Vr Aug 16, 2019 12:53 pm Reageer met quote

Bedankt Tympaan en Rozenwater.

Het is weer zover. Laughing

Met sommigen hier discussiëren is als aanpappen met een krokodil; je weet niet of je hem onder de kin moet kietelen of op zijn kop moet slaan. Als hij zijn bek opendoet weet je niet of hij je wil opvreten of alleen maar glimlachen.
Churchill.

Maar ik weet het wel wie mij wil opvreten, Kees, Nicolaas, Lucia en Jan. En daarna vreten ze elkaar weer op. Hahaha

annette49.1

Stamgast
Stamgast
Vr Aug 16, 2019 12:55 pm Reageer met quote

Rozenwater, hele fijne vakantie, mooi weer hopelijk.

Tympaan

Superlid
Superlid
Vr Aug 16, 2019 12:59 pm Reageer met quote

Keesvi schreef:

Aha, je put dus uit je herinnering en niet uit de concrete feiten, de ander verwijtend dat hij 'zelf' maar op zoek moet gaan naar die feiten. De omgekeerde wereld... Het zou niet de eerste keer zijn dat de feiten niet conform jouw perceptie, c.q. jouw voorstelling van zaken is, om over de context waarin e.e.a. gezien moet worden en die totaal ontbreekt bij wat je vriendin eruit kotst nog maar te zwijgen. Vandaar mijn vraag. Ga vooral door met het weigeren een adequaat antwoord op een vraag te geven als je denkt dat dat je geloofwaardigheid ten goede komt.

Waarschijnlijk zit je nu met een rood waas voor de ogen want je begint wartaal uit te kramen, Keesvi. Ga een straatje om, drink een glas water of een fles Pleegzuster Bloedwijn en probeer het nog eens...

Keesvi

Superlid
Superlid
Vr Aug 16, 2019 1:53 pm Reageer met quote

Tympaan schreef:
Waarschijnlijk zit je nu met een rood waas voor de ogen want je begint wartaal uit te kramen, Keesvi. Ga een straatje om, drink een glas water of een fles Pleegzuster Bloedwijn en probeer het nog eens...

Met dergelijke pathetiek bevestig je het beeld dat je levendige fantasie met je op de loop gaat, beste Tympaan. Ga vooral zo door als je je daar lekker bij voelt.

Tympaan

Superlid
Superlid
Vr Aug 16, 2019 2:11 pm Reageer met quote

Keesvi schreef:

Met dergelijke pathetiek bevestig je het beeld dat je levendige fantasie met je op de loop gaat, beste Tympaan. Ga vooral zo door als je je daar lekker bij voelt.

Weer fout..! Probeer het later nog eens...

Keesvi

Superlid
Superlid
Vr Aug 16, 2019 3:29 pm Reageer met quote

annette49 schreef:
Met sommigen hier discussiëren is als aanpappen met een krokodil; je weet niet of je hem onder de kin moet kietelen of op zijn kop moet slaan. Als hij zijn bek opendoet weet je niet of hij je wil opvreten of alleen maar glimlachen.

Aha, je hebt de spiegel maar eens geraadpleegd. Fraai staaltje zelfreflectie!

Pagina 2 van 3 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Plaats reactie