e-auto's zijn grote zwendel en waardeloos voor klimaat.
Filosofie & wetenschap
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende Plaats reactie

WillemijnF

Superlid
Superlid
Antw.: 5828
Vr Sep 27, 2019 1:36 pm Reageer met quote

theDon schreef:

Nandes, als ze in een ander topic mijn vrouw voor schut zet, ben ik helemaal klaar met zo'n mens.

Beste theDon als er iemand is voor wie ik diepe respect en bewondering koester is het wel jouw vrouw. En daar is geen woord van gelogen.

Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in.
Godfried Bomans 1913-1971
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

theDon.1

Superlid
Superlid
Antw.: 3662
Vr Sep 27, 2019 7:47 pm Reageer met quote

WillemijnF schreef:
theDon schreef:

Nandes, als ze in een ander topic mijn vrouw voor schut zet, ben ik helemaal klaar met zo'n mens.

Beste theDon als er iemand is voor wie ik diepe respect en bewondering koester is het wel jouw vrouw. En daar is geen woord van gelogen.

Wat zit er achter WillemijnF want je kan mijn vrouw niet.

theDon.1

Superlid
Superlid
Vr Sep 27, 2019 7:48 pm Reageer met quote

luciaT schreef:
Willemijn, als je anderen beticht van geen kennis hebben van bepaalde zaken en dat ze alleen maar hun kennis van Google halen, kan je moeilijk je eigen van (Google) gehaalde) link laten staan. Laughing

Mispoes, die link kwam niet van Google!!!!
Jammer h. Wink

Lifeisaminestro ne

Superlid
Superlid
Antw.: 2410
Vr Sep 27, 2019 9:00 pm Reageer met quote

Iedereen die een link van internet haalt en ergens anders neerzet, haalt die van een zoekmachine als Google, Binq, Ilse. Waarom jij je er nou over verkneukelt dat het niet van Google zou komen, is mij een raadsel. Je hebt het toch gewoon van internet gehaald? Misschien dan van Binq of een andere, maar dat is lood om oud ijzer.

Hou toch eens op met dat kinderachtige gedoe, waarbij jij denkt dat je heel erg adrem bent, terwijl je de plank volledig misslaat.

Don't mention the war!! (Basil Fawlty)

theDon.1

Superlid
Superlid
Vr Sep 27, 2019 10:55 pm Reageer met quote

Lifeisaminestrone schreef:
Iedereen die een link van internet haalt en ergens anders neerzet, haalt die van een zoekmachine als Google, Binq, Ilse. Waarom jij je er nou over verkneukelt dat het niet van Google zou komen, is mij een raadsel. Je hebt het toch gewoon van internet gehaald? Misschien dan van Binq of een andere, maar dat is lood om oud ijzer.

Hou toch eens op met dat kinderachtige gedoe, waarbij jij denkt dat je heel erg adrem bent, terwijl je de plank volledig misslaat.

Och och och, daar hebben we spuit 11 ook weer, heb je wel verstand van internet?
Een link kan je overal vandaan halen, zelfs een link van dit topic kan je elders neerzetten.
Binnen 15 minuten kan ik een adres van iemand hier linken zonder zoek machine.
Hoeveel azijn heb je op?????

WillemijnF

Superlid
Superlid
Vr Sep 27, 2019 11:06 pm Reageer met quote

theDon schreef:

Och och och, daar hebben we spuit 11 ook weer, heb je wel verstand van internet?
Een link kan je overal vandaan halen, zelfs een link van dit topic kan je elders neerzetten.

En dat is dus precies wat Life zegt. Je doet smalend over Google maar plakt zelf ook aan de lopende band links. Net als iedereen. Waar zit het probleem? Al met al blijf je met of zonder links ernstig in gebreke wanneer je gevraagd wordt waarom het verhaal van Tesla niet klopt. Kijk, weer on topic.

Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in.

theDon.1

Superlid
Superlid
Vr Sep 27, 2019 11:43 pm Reageer met quote

WillemijnF schreef:
theDon schreef:

En dat is dus precies wat Life zegt. Je doet smalend over Google maar plakt zelf ook aan de lopende band links. Net als iedereen. Waar zit het probleem? Al met al blijf je met of zonder links ernstig in gebreke wanneer je gevraagd wordt waarom het verhaal van Tesla niet klopt. Kijk, weer on topic.

Tuurlijk plaats ik links maar niet veel van google, nogmaals, je kan overal links vandaan halen, dat hoeft niet van een zoekmachine te zijn.
Dat jullie daar niet van op de hoogte zijn is een gebrek aan ict ervaring.

Eerder heb ik al gezegd in dit topic, dat ik dankzij jullie en nog een paar meer, niet meer in ga op techniek.

Lifeisaminestro ne

Superlid
Superlid
Antw.: 2410
Vr Sep 27, 2019 11:59 pm Reageer met quote

Ok Don, zou je me dan willen uitleggen hoe je bijvoorbeeld aan je link kwam met die slapjes? Ik zag dat een paar dagen geleden in een topic.

Don't mention the war!! (Basil Fawlty)

nandes57

Superlid
Superlid
Antw.: 1168
Za Sep 28, 2019 12:12 am Reageer met quote

Ik denk dat de E auto geen grote zwendel voor het klimaat is, ik denk dat de weg die ingeslagen is volop kansen biedt voor de auto maar ook voor kennis omtrent andere zaken.

de eerste T Ford was ook niet perfect.

Tesla is me zijn electrische auto een weg ingeslagen die door alle anderen gevolgd wordt en dat is goed nmm
of het het uiteindelijke resultaat zal zijn of dat er betere oplossingen komen wie het echt weet mag het zeggen.

Hizhi.o

Superlid
Superlid
Antw.: 5387
Za Sep 28, 2019 12:20 am Reageer met quote

Als ik het goed begrijp is eigenlijk het grootste probleem met de e-auto's de accu in relatie met het milieu.
Dus als het zo zou kunnen doorontwikkeld worden dat de accu's milieuvriendelijk gemaakt en opgeladen kunnen worden dan zou er niets tegen de e-auto (kunnen) zijn?

WillemijnF

Superlid
Superlid
Za Sep 28, 2019 12:22 am Reageer met quote

nandes57 schreef:
Ik denk dat de E auto geen grote zwendel voor het klimaat is, ik denk dat de weg die ingeslagen is volop kansen biedt voor de auto maar ook voor kennis omtrent andere zaken.

de eerste T Ford was ook niet perfect.

Tesla is me zijn electrische auto een weg ingeslagen die door alle anderen gevolgd wordt en dat is goed nmm
of het het uiteindelijke resultaat zal zijn of dat er betere oplossingen komen wie het echt weet mag het zeggen.

Zo zie ik het ook. De ontwikkelingen gaan razendsnel. Misschien wordt de elektrische auto het wel nooit helemaal. Misschien wordt het waterstof, misschien komt er nog wel iets heel anders. Maar dat fossiele brandstof op den duur geen optie meer is, lijkt me zeker.

theDon.1

Superlid
Superlid
Za Sep 28, 2019 12:43 am Reageer met quote

Hizhi.o schreef:
Als ik het goed begrijp is eigenlijk het grootste probleem met de e-auto's de accu in relatie met het milieu.
Dus als het zo zou kunnen doorontwikkeld worden dat de accu's milieuvriendelijk gemaakt en opgeladen kunnen worden dan zou er niets tegen de e-auto (kunnen) zijn?

Dat begrijp je goed, de accu's zijn vwb productie zeer schadelijk.
De productie van eenTesla accu geeft net zoveel CO2 uitstoot als een gemiddelde benzine auto in 8 jaar.
Daarbij komt er heel veel kinderarbeid aan te pas voor het delven van de grondstoffen.
Ook wil men niet aan de elec. auto omdat de actie radius nog vrij klein is en de oplaad tijd heel lang is.
Als men zo ver is dat men op een volle accu net zo ver kan rijden als een benzine auto en net zo snel kan laden als tanken, dan zou men er veel meer achter staan.
Dat zal ongetwijfeld in de toekomst komen, ben ik geen bang voor maar momenteel zitten er nog teveel nadelen op E rijden.

WillemijnF

Superlid
Superlid
Za Sep 28, 2019 12:50 am Reageer met quote

theDon schreef:
Hizhi.o schreef:

Dat begrijp je goed, de accu's zijn vwb productie zeer schadelijk.
De productie van eenTesla accu geeft net zoveel CO2 uitstoot als een gemiddelde benzine auto in 8 jaar.
Daarbij komt er heel veel kinderarbeid aan te pas voor het delven van de grondstoffen.
Ook wil men niet aan de elec. auto omdat de actie radius nog vrij klein is en de oplaad tijd heel lang is.
Als men zo ver is dat men op een volle accu net zo ver kan rijden als een benzine auto en net zo snel kan laden als tanken, dan zou men er veel meer achter staan.
Dat zal ongetwijfeld in de toekomst komen, ben ik geen bang voor maar momenteel zitten er nog teveel nadelen op E rijden.

Dat weet iedereen ook en ontkent dus ook niemand. Maar daarmee gaat het nog niet om grote zwendel. De nieuwe Tesla accu laat zien hoe snel die verbeteringen al gaan.
Zijn we er al? Nee. Maar we zijn wel een eind op weg.

Hizhi.o

Superlid
Superlid
Antw.: 5387
Za Sep 28, 2019 1:00 am Reageer met quote

Daar zat ik dus net over te denken ja. Kan je de huidige problemen met de accu vertalen als zwendel. Nee, dat vind ik eigenlijk ook van niet.
Waardeloos voor het klimaat dan? Ja, tot op heden nog wel.

Te triest voor woorden kijkend naar de kinderarbeid, dat zeker.

Het vereist dus een goed afgetimmerde samenwerking tussen diverse disciplines om deze problemen op te lossen en dan ook nog liefst op korte termijn aangezien de tijd dringt voor het klimaat en die kinderen eigenlijk gisteren al niet meer aan die arbeid hadden mogen gaan.

In die zin doet denk ik Tesla dus goed werk voor wat betreft het willen doorontwikkelen. Ik ben benieuwd wat zij nog nodig hebben en van wie om de stappen verder te zetten die noodzakelijk blijken te zijn.

theDon.1

Superlid
Superlid
Za Sep 28, 2019 2:28 pm Reageer met quote

Ok Don, zou je me dan willen uitleggen hoe je bijvoorbeeld aan je link kwam met die slapjes? Ik zag dat een paar dagen geleden in een topic.

Omdat ik veel met fietsen te maken heb, kom ik op site's die met fietsen te maken hebben, dus geen Google maar direkte adressen.
Kijk maar; klikkie

annette49.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 687
Za Sep 28, 2019 2:48 pm Reageer met quote

En..., Life? hoe kom je nu opeens met de slapjes op de proppen?
Heb je heel forum afgezocht om Don een hak te zetten of ben je gewoon Lucia?
Stop maar, stop maar, verslik je niet in je woede en verontwaardiging hierover,

Maar dames, gaat het lekker zo met zijn drien op Don hakken? Ik vind het typisch een extreem linkse gedachte. Pak jij hem van links, die ik het van achter en jij van voren, kan hij vast nergens meer heen, Brrrrr griezelig hoor.

Ik trek me weer een poosje terug, want dit is geen forum, dit is een kleuterklas waar pesters bezig zijn tegen n.

theDon.1

Superlid
Superlid
Za Sep 28, 2019 3:12 pm Reageer met quote

annette49 schreef:

Maar dames, gaat het lekker zo met zijn drien op Don hakken? Ik vind het typisch een extreem linkse gedachte. Pak jij hem van links, die ik het van achter en jij van voren, kan hij vast nergens meer heen, Brrrrr griezelig hoor.

Ik trek me weer een poosje terug, want dit is geen forum, dit is een kleuterklas waar pesters bezig zijn tegen n.

Ach ja, dat kan je van links verwachten h.
Ik lig er niet wakker van, sterker nog, ik slaap hier beter door!! Laughing

NicolaasP

Superlid
Superlid
Antw.: 6061
Za Sep 28, 2019 3:22 pm Reageer met quote

annette49 schreef:

De kleuter is hier natuurlijk alleen maar Don gelet op zijn inhoudsloze reacties en zijn niet aflatende aanvallen richting Willemijn.
Dat Willemijn en anderen zich niet zomaar neerleggen bij zijn ongefundeerde aantijgingen en valse pretenties dat brengt het allerergste allerdrammerigste, allerdriftigste altijd en eeuwig verongelijkte kind in hem naar boven, maar dat is niet andermans schuld natuurlijk, dat is helemaal Don zijn eigen pakkie aan

'Hate is never right, and love is never wrong.'

Roman Kent
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

theDon.1

Superlid
Superlid
Za Sep 28, 2019 3:26 pm Reageer met quote

NicolaasP schreef:
annette49 schreef:

De kleuter is hier natuurlijk alleen maar Don gelet op zijn inhoudsloze reacties en zijn niet aflatende aanvallen richting Willemijn.
Dat Willemijn en anderen zich niet zomaar neerleggen bij zijn ongefundeerde aantijgingen en valse pretenties dat brengt het allerergste allerdrammerigste, allerdriftigste altijd en eeuwig verongelijkte kind in hem naar boven, maar dat is niet andermans schuld natuurlijk, dat is helemaal Don zijn eigen pakkie aan

En dat vind het kleinste kind van de kleuterklas!! Smile

annette49.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 687
Za Sep 28, 2019 3:29 pm Reageer met quote

Nicolaas, ze hoeven het niet met Don eens te zijn, daar gaat het niet om, maar het met zijn drien pesten dat is het. Zie jij dat niet?

Pagina 3 van 4 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Plaats reactie