Wat is het doel van al die Joodse discussies op het forum?
Filosofie & wetenschap
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 Plaats reactie

50plusser.nl

Administrator
Administrator
Antw.: 3245
Ma Feb 03, 2020 12:53 pm Reageer met quote

ThirzaR schreef:
WillemijnF schreef:

Ik vind de betreffende regels duidelijk en logisch. Vwb etniciteit: geldt dat ook voor forummers die anderen hun joodse identiteit ontzeggen alleen vanwege het feit dat er inhoudelijk anders wordt gedacht over een politiek beleid? Het lijkt me qua kwetsend op dezelfde lijn te zitten als iemand opzij zetten vanwege zijn etnische afkomst. Misschien mag ik deze vraag hier openlijk stellen, aangezien dit topic een topic over regels is geworden en een openlijk antwoord vragen en zo niet dan graag antwoord via mijn pb. Bedankt alvast.

Het is heel kwetsend! En inmiddels begrijp ik dat dit al langer speelt op de site.
Ook ik zou graag duidelijkheid willen hoe het beheer van de site hiermee omgaat.

En dank je Willemijn dat je dit te berde brengt hier.

Hier wordt tegen opgetreden. Deze week volgen er wat maatregelen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Advertentie

50plusser.nl

Administrator
Administrator
Antw.: 3245
Ma Feb 03, 2020 12:54 pm Reageer met quote

ETL schreef:
Even een vraagje die mij net toevallig opvalt. Ik krijg steeds een raampje dat ik mijn profiel moet of kan aanpassen. Meestal negeer ik het, maar nu dacht ik 'laat ik het een keertje doen'. Helaas bij kiezen van een land, staan een heleboel provincies in Nederland en ook niet weinig andere landen, maar Israel is er niet bij Smile. Wel kan ik natuurlijk voor "anders" kiezen.

Het is geen klacht hoor Smile. Er staan meer landen niet bij. Maar juist gezien dit topic leek hte me interessant het toch even op te merken Smile.

Dat is niet bewust, volgens mij was het eerst alleen Nederland en hebben wij dat toen vergroot. Er zullen dan wel meer landen missen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Pagina 3 van 3 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Plaats reactie