Opvallende berichten
Media, lezen & muziek
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende Plaats reactie

NicolaasP

Superlid
Superlid
Antw.: 5909
Wo Feb 17, 2021 12:36 pm Reageer met quote

In Vrij Nederland had je vroeger een rubriek die 'Geknipt voor U' heette.
Het was altijd het eerste wat ik opzocht.
Kranten en tijdschriften en reclamefolder-knipsels met hilarische teksten.

Hier een topic met diezelfde opzet.

Deze is van Twitter afkomstig, een google vertaling ervan gemaakt wat het kluchtgehalte zo mogelijk nog groter maakt

Quote:
Jean-Michel Connard
@torriangray

dus mijn oudste broer, die een idioot is, heeft het afgelopen jaar soldaat gespeeld met zijn idiote vrienden in de woestijnen van Texas voor het afgelopen jaar om zich voor te bereiden op de ineenstorting van de beschaving als biden won (lol). ze waren voedsel en munitie aan het begraven in de woestijn, oefeningen aan het uitvoeren, gekke dingen

dit omvatte het verkrijgen van een CB-licentie, zodat hij hun reddingslijn kon zijn voor andere groepen blanke idioten wanneer de zendmasten allemaal offline gingen. Ik zou de federale wet niet willen overtreden tijdens de communicatie met uw verzetsgroepen na de val van de federale regering denk ik.

Hoe dan ook, je zou aannemen, aangezien ze zich al minstens een jaar voorbereiden op het einde van de wereld, ze goed gesitueerd zijn om de rollende black-outs te doorstaan, toch?

Wellll

hun plan om te koken en te verwarmen tijdens een langdurige stroomstoring was aardgas, maar zoals veel huizen is hun gasdienst uitgevallen. het eten in hun vriezer en koelkast is al geroosterd vanwege de stroomstoringen, dus het gaat om ingeblikt spul, maar er is een addertje onder het gras.

ze kunnen prima in de blikken met trekdop, maar degenen die een opener nodig hebben? hun enige blikopener is elektrisch. dus een goede driekwart van zijn conservenwinkel is voor hem ontoegankelijk, tenzij hij er achteraan gaat met een mes, wat ik oprecht hoop dat hij dat doet.

​Dus Captain Survival at gisteren onverwarmde ravioli uit een blik omdat ik denk dat hij niet weet hoe hij een vuur moet maken? ze hebben een vuurplaats maar ook deze is gasgestookt.

hij vertelde mijn moeder dat ze waarschijnlijk binnenkort in de overlevingsemmers zullen inbreken. ik weet zeker dat dat heerlijk eten is.

hij vertelde mijn moeder dat de stroomuitval te wijten is aan het feit dat Texas alles heeft overgeschakeld op "windenergie", maar dat hij niet uitsprak dat de overheid dit expres deed. als je erachter kunt komen waarom ze willekeurig een gigantische staat zouden bevriezen, wijst hij naar jou.

de redding in dit alles is dat hij zijn telefoongebruik moet rantsoeneren, zodat hij niet urenlang met mijn moeder aan de telefoon kan zitten om erover te huilen. hij wordt gedwongen daar te zitten en met zijn vrouw te praten, die bijna net zo dom is als hij.

vermoedelijk zit hij daar te rillen, tekeer te gaan over libs terwijl hij koude beefaroni naar beneden zuigt. wat een leven.

hij heeft geprobeerd contact op te nemen met zijn beste vriend in zijn kleine groepje, maar hij is naar de grond gegaan. ik hoop oprecht dat dit betekent dat hij denkt dat dit het begin is van de grote zuivering of wat dan ook en dat hij naar de bergen is verdwenen om FEMA en gerechtsdeurwaarders te ontwijken

Ik probeer meer details van mijn moeder te krijgen, maar ik moet het cool spelen. als ik lach, zal ze me er niet meer over vertellen, dus ik moet net doen alsof dit heel serieus is en ik maak me zorgen over zijn veiligheid terwijl ik me voorstel dat hij herhaaldelijk met een schroevendraaier een blik gebakken bonen raakt

aan de positieve kant hebben ze genoeg wapens en munitie, zodat ze de stront uit de sneeuw kunnen schieten.

het opsluiten van twee mensen met huwelijksstrijd in een huis zonder voorraden, zonder toegang tot stroom, maar voldoende toegang tot wapens en munitie lijkt een geweldig idee. ik denk dat dit geweldig zou moeten komen.

om jullie allemaal wat extra troost te geven: zijn vrouw maakt deel uit van de groep die helpt bij het selecteren van de schoolboeken die Texas elk jaar koopt, voor het geval je je afvraagt ​​wat voor soort mensen die beslissingen nemen.

https://twitter.com/torriangray/status/1361778280521605122

'Hate is never right, and love is never wrong.'

Roman Kent

Laatst aangepast door NicolaasP op Vr Apr 09, 2021 6:58 pm, in totaal 2 keer bewerkt
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Advertentie

NicolaasP

Superlid
Superlid
Vr Feb 19, 2021 3:54 pm Reageer met quote

www.hetbelegvanantwerpen.com

Roman Kent
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

NicolaasP

Superlid
Superlid
Za Feb 20, 2021 12:38 pm Reageer met quote

nu.nl

Roman Kent

barth.

Superlid
Superlid
Antw.: 2227
Za Feb 20, 2021 2:49 pm Reageer met quote

Filmpje

https://twitter.com/olifant/status/1362786547851022338

Trend atmosf. CO2 (Mauna Loa)
20 jaar geleden: 371 ppm, 10 jaar geleden: 393 ppm, nu: 418 ppm.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

BIBI259

Superlid
Superlid
Antw.: 1143
Zo Feb 21, 2021 8:39 pm Reageer met quote

Goed voorbeeld,met een perfecte smoes....

https://www.telegraaf.nl/nieuws/587320133/onhandigheid-de-jonge-op-de-foto-zonder-mondkapje

NicolaasP

Superlid
Superlid
Ma Feb 22, 2021 8:39 pm Reageer met quote

Roman Kent

WillemijnF

Superlid
Superlid
Antw.: 5551
Di Feb 23, 2021 3:48 pm Reageer met quote

NicolaasP schreef:

Snap ik wel, hij heeft mooie ogen Laughing

Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in.
Godfried Bomans 1913-1971

WillemijnF

Superlid
Superlid
Antw.: 5551
Di Feb 23, 2021 3:58 pm Reageer met quote

[/img]

Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in.
Godfried Bomans 1913-1971

NicolaasP

Superlid
Superlid
Vr Feb 26, 2021 1:49 am Reageer met quote

Roman Kent

NicolaasP

Superlid
Superlid
Vr Feb 26, 2021 1:58 am Reageer met quote

Roman Kent

NicolaasP

Superlid
Superlid
Ma Mrt 01, 2021 1:52 pm Reageer met quote

Roman Kent

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 15242
Ma Mrt 01, 2021 9:14 pm Reageer met quote

Het oerhollandse equivalent van couscous lijkt me toch eerder iets van aardappelen, voor mijn part rösti of aardappelpuree, hoewel door de Spanjaarden uit Zuid-Amerika geďmporteerd. Misschien dan toch pastinaken? Nou ja, zo kun je wel aan de gang blijven met die flauwekul...

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

christoffel

Superlid
Superlid
Antw.: 2997
Za Mrt 06, 2021 8:31 pm Reageer met quote

niets houd deze trein tegen.
https://www.facebook.com/Ocean.World.US/videos/248710680197959

Aan het onmogenlijke, is niemand gehouden.

NicolaasP

Superlid
Superlid
Za Mrt 06, 2021 9:45 pm Reageer met quote

Fantastisch Christoffel. Onbegrijpelijk zelfs wanneer je je realiseert dat hier bij 3 cm sneeuw de helft van de treinen uitvalt

Roman Kent

NicolaasP

Superlid
Superlid
Ma Mrt 15, 2021 12:19 pm Reageer met quote

Appartementencomplex in Hongkong

https://www.youtube.com/watch?v=hLrFyjGZ9NU

Roman Kent

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 29654
Ma Mrt 15, 2021 2:07 pm Reageer met quote

Het Nederland van de toekomst...

Faber quisque fortunae suae

NicolaasP

Superlid
Superlid
Ma Mrt 15, 2021 2:18 pm Reageer met quote

Hongkong

Nederland

Roman Kent

NicolaasP

Superlid
Superlid
Wo Mrt 17, 2021 7:14 pm Reageer met quote

https://twitter.com/EDDEBURCHT/status/1372200983204397056/photo/1

a propos: in het stembureau waar ik kwam mochten alleen de buitenste hokjes (van de drie) gebruikt worden

Marktplaats https://www.marktplaats.nl/q/stempotlood/

Roman Kent

NicolaasP

Superlid
Superlid
Vr Mrt 19, 2021 10:25 pm Reageer met quote

https://nos.nl/artikel/2373284-vloer-van-noorderparkbad-kan-niet-tegen-vocht-en-moet-vervangen-worden.html

Roman Kent

NicolaasP

Superlid
Superlid
Ma Mrt 22, 2021 4:01 pm Reageer met quote

Roman Kent

Pagina 1 van 6 Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Plaats reactie