Bangmakerijen
Media, lezen & muziek
Plaats reactie

NicolaasP

Superlid
Superlid
Antw.: 6084
Wo Apr 20, 2022 12:40 pm Reageer met quote

Quote:
het verhaal van mensen die ‘spijt hebben van hun vaccinatie’. Ze voelen zich niet gehoord en in de steek gelaten.
(...)(...)(...)
Dit wordt niet getoond bij o.a. NPO, RTL nieuws andere reguliere actualiteitenprogramma's. Goed om ook de andere kant te belichten, de meeste mensen weten niets over de vreselijke bijwerkingen die deze vaccins en boosters kunnen veroorzaken.
(...)(...)(...)
Hier nog wat mensen die heel veel last hebben gehad van de Janssen vaccinatie. Dit kan je niet onder stoelen of banken schuiven. Nederlanders!
(...)(...)(...)
Ik heb beelden gezien van mensen die vreselijke trillende ledematen hadden en die niet meer stil konden krijgen. Verlammingsverschijnselen en nog veel meer. Ook bekent dat jonge gezonde jongens/mannen last van hartkwalen kregen en daarbij een ziekte waar ze nooit meer vanaf komen. En dat zijn veelal jonge gezonde mensen die niets mankeerde en die nu voor de rest van hun leven een ernstig kwaal hebben. Zonder vaccinatie hadden ze dit niet gekregen.
(...)(...)(...)
Ik kijk ook naar de regulier media en in de reguliere media heb ik nog nooit iets uitgebreids gezien over bijwerkingen na vaccinatie, omdat ze willen dat iedereen gevaccineerd wordt.
(...)(...)(...)
Een vaccin ontwikkelen duurt normaal 10 tot 15 jaar. Jullie waren en zijn de proefkonijnen waarop dit vaccin getest wordt. Alle dieren waarop het getest is zijn allemaal dood gegaan. Maar niet te spreken over de vele doden door dit vaccin maar dat laat de reguliere media niet zien. Bij ieder booster komen er meer bijwerkingen in beeld. Nu zijn het weer de lymfeklieren die vreselijk opspelen, zo groot worden als golfballen.
(...)(...)(...)
Waar ik en hekel aan heb zijn sektes en de indoctrinatie die ervan uit gaat. En ik zie het gebeuren op de manier waarop Den Haag deze vaccins aanprijst. Heel erg indoctrinerend. En veelal met de verkeerde intenties. En mensen die zelf niet goed willen nadenken volgen dit, niet wetende als het mis gaat ze er toch zelf voor hebben gekozen, want ze gaan akkoord met het inspuiten van dit vaccin, zonder te weten wat erin zit en wat het kan doen.
(...)(...)(...)
Hier gaat het om hartaanvallen, lees wat er staat.
En je hebt het ook nog over andere voorkomende bijwerkingen van het vaccin, inderdaad hartproblemen bij veelal jonge mannen, namelijk een ontsteking van de hartspier (myocarditis) en het hartzakje (pericarditis).
Lekker je kop in het zand blijven steken Willemijn, ben je goed in.

En dit is dan nog slechts een greep uit dat ene topic 'Spijt hebben van coronavaccinatie'

het is waanzin allemaal

Uit een ander topic:
LuciaT.1 schreef:
An58 schreef:
BLIJ DAT ER GEEN QR MEER NODIG IS ? WE ZIJN ER NOG LANG NIET OPEN JE OGEN !!!!!
Dit gebeurt er achter de schermen!!
Dit staat ons nog te verwachten. De Rabobank banken zijn al bezig om de QR op de pinautomaten installeren tussen nu en 2 jaar gaat er veel veranderen.
De slaafse burger is na de aankondiging van op persconferentie weer belazerd en is blij met de "versoepelingen".
Ze zijn weer tactvol afgeleid van wat er echt komen gaat!
Na 30 juni 2022
- Raad van Europa heeft resolutie 2361 aangepast en heeft geen bezwaar meer tegen verplicht vaccineren
- EU heeft per 1 juli 2022 de "wetgeving" voor de verplichte EU CO 19 Certificaten bekend gemaakt die alle vrijheden ontnemen als je geen QR co certificaat hebt.
Kuipers zal deze EU "wet" in mei 2022 ondertekenen. Als er een meerderheid van lidstaten is, wordt gedwongen vaccinatie ingevoerd!
- Eind 2022/2023 komt er een digitale currency. Niemand kan dan nog aan zijn/haar geld!
- De EU legt zonder overleg een digitaal ID op aan elke EU burger.
Kijk maar eens in "mijn overheid, digi D" hij staat er al bij!
- alle geldautomaten worden in de komende tijd vervangen voor QR code geldautomaten.
Belgie is al in volle gang aan het installeren.
- als deze QR code automaten zijn geintegreerd, kan er bij banken enof elders geen contant geld meer worden opgenomen
- de EU heeft als doel, binnen 1,5 jaar, contant geld volledig waardeloos te maken. Er is dan geen zwart geld meer.
- De EU / "Nederlandse overheid" bereidt voor iedere burger een klimaat CO2 quotum voor!
Teveel gas verbruikt, dan bv week niet rijden. Teveel gereden, minder electra verbruiken etc etc
- De EU ontneemt ieder mens definitief haar lichamelijke integriteit!
- Big Pharma / EU is al eigenaar van uw en mijn lichaam!
We worden tot bodies of internet gemaakt. En dat is geen fabeltje!
Kijk naar het patent gevestigd door Big Pharma op 28 maart 2021.
- Dus geen update boosters nemen, alle rechten vervallen!
ALS WE NU NIET HEEL SNEL ECHTE ACTIE ONDERNEMEN TEGEN DEZE WET.
dan zitten we allemaal binnen 2 jaar, gevaccineerd of niet, in het digitale concentratie kamp EU Nederland opgesloten!!
(Bovenstaande is gebaseerd op orginele bronnen en documenten van de EU, Raad van Europa, Nederlandse overheid, WEF, WHO en Big Pharma contracten.
Ze zijn openbaar en voor iedereen inzichtelijk en opvraagbaar)

En nog niet duidelijk kijk dan even dit.
https://www.blckbx.tv/tech-media/arno-wellens-europees-digitaal-paspoort-is-verkapte-staatsgreep

Je kan ook je ogen hiervoor sluiten en het over je heen laten komen, maar zeg niet dat je het niet geweten hebt.

In mijn nabije omgeving is iemand die ook dit soort dingen gelooft. Wat ik zo erg vind hieraan is dat die persoon met zoveel angst leeft momenteel en niet meer te bereiken is voor ander inzichten en iedere discussie bij voorbaat afwijst.

Die Lucia....

'Hate is never right, and love is never wrong.'

Roman Kent

Laatst aangepast door NicolaasP op Wo Apr 20, 2022 12:54 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Advertentie

redone

Superlid
Superlid
Antw.: 5786
Wo Apr 20, 2022 12:49 pm Reageer met quote

Gelukkig dat ik het nu beknopt lees, ik moet nog voor de 2e booster, verlaat maar dat had met omstandigheden te maken, dank je voor de waarschuwingen Laughing Laughing

Mijn mening vorm ik zelf!
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

NicolaasP

Superlid
Superlid
Wo Apr 20, 2022 1:19 pm Reageer met quote

om u te dienen mevrouw Very Happy

Roman Kent
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

redone

Superlid
Superlid
Antw.: 5786
Wo Apr 20, 2022 1:24 pm Reageer met quote

Beter laat dan nooit Laughing
Ik had natuurlijk het forum beter moeten lezen, maar ja......
"Dat ge bedankt zijt dat witte" Laughing

Mijn mening vorm ik zelf!

Greet---Gribou

Stamgast
Stamgast
Antw.: 868
Wo Apr 20, 2022 1:35 pm Reageer met quote

Wat veel werk Nicolaas .
Nu het zo onder elkaar staat is het in mijn ogen nog meer onzin dan ik dat ik tot nu toe dacht .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

An58.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 527
Wo Apr 20, 2022 2:08 pm Reageer met quote

Het zijn geen bangmakerijen, zo schijnen jullie dat te voelen en dat begrijp ik dat je je zo kan voelen.
Ik laat mensen een andere kant zien, zodat ze een weloverwogen beslissing kunnen nemen, vooral met de boosters nu. Want waarvoor neem je die nog? Het is geen bangmakerij, ik doe dit ter bescherming, omdat vooral met de boosters is gebleken dat ze maar hele korte tijd nog werken en het juist het immuunsysteem verzwakt.

Dus goed dat je dat hier nog een keer laat zien, al weet ik wel zeker dat dit niet het hele verhaal is wat je hierop zet. Het is keer op keer duidelijk dat jij en de anderen dingen naar jullie hand willen zetten.

Tweede deel kan in de toekomst allemaal gebeuren en we zijn al aardig op weg. Jullie willen misschien je vrijheid opgeven, ik niet dus hou ik een vinger aan de pols, ik kijk niet weg, want voor je het weet is het te laat.

En dan iemand (LuciaT) weer aanvallen op deze manier, zegt alweer genoeg over je gedrag en persoonlijkheid, Nicholaas. Gewoon vies en zegt heel veel over jou en degene die hier in mee gaan.
Ik weet dat LuciaT in deze dingen het niet eens is met me, maar zij heeft wel het fatsoen en beleefdheid dat op een normale manier kenbaar te maken, dat in tegenstelling tot jullie gedrag, wat bestaat uit aanvallen, leugens, aannames, scheldpartijen, mensen overal voor uitmaken en wat al niet meer.
En daarom ga ik ook niet verder in op dit topic van jou, want het is laag niveau wat je hier weer doet.

WillemijnF

Superlid
Superlid
Antw.: 5868
Wo Apr 20, 2022 2:13 pm Reageer met quote

Greet---Gribou schreef:
Wat veel werk Nicolaas .
Nu het zo onder elkaar staat is het in mijn ogen nog meer onzin dan ik dat ik tot nu toe dacht .

Welkom in de duistere wereld van de complottheorieën, Greet. Laughing
Maar er is een goede remedie tegen hoor: gewoon je gezonde verstand gebruiken. Wink

Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in.
Godfried Bomans 1913-1971

NicolaasP

Superlid
Superlid
Wo Apr 20, 2022 2:53 pm Reageer met quote

NicolaasP schreef:
Quote:
het verhaal van mensen die ‘spijt hebben van hun vaccinatie’. Ze voelen zich niet gehoord en in de steek gelaten.
(...)(...)(...)
Dit wordt niet getoond bij o.a. NPO, RTL nieuws andere reguliere actualiteitenprogramma's. Goed om ook de andere kant te belichten, de meeste mensen weten niets over de vreselijke bijwerkingen die deze vaccins en boosters kunnen veroorzaken.
(...)(...)(...)
Hier nog wat mensen die heel veel last hebben gehad van de Janssen vaccinatie. Dit kan je niet onder stoelen of banken schuiven. Nederlanders!
(...)(...)(...)
Ik heb beelden gezien van mensen die vreselijke trillende ledematen hadden en die niet meer stil konden krijgen. Verlammingsverschijnselen en nog veel meer. Ook bekent dat jonge gezonde jongens/mannen last van hartkwalen kregen en daarbij een ziekte waar ze nooit meer vanaf komen. En dat zijn veelal jonge gezonde mensen die niets mankeerde en die nu voor de rest van hun leven een ernstig kwaal hebben. Zonder vaccinatie hadden ze dit niet gekregen.
(...)(...)(...)
Ik kijk ook naar de regulier media en in de reguliere media heb ik nog nooit iets uitgebreids gezien over bijwerkingen na vaccinatie, omdat ze willen dat iedereen gevaccineerd wordt.
(...)(...)(...)
Een vaccin ontwikkelen duurt normaal 10 tot 15 jaar. Jullie waren en zijn de proefkonijnen waarop dit vaccin getest wordt. Alle dieren waarop het getest is zijn allemaal dood gegaan. Maar niet te spreken over de vele doden door dit vaccin maar dat laat de reguliere media niet zien. Bij ieder booster komen er meer bijwerkingen in beeld. Nu zijn het weer de lymfeklieren die vreselijk opspelen, zo groot worden als golfballen.
(...)(...)(...)
Waar ik en hekel aan heb zijn sektes en de indoctrinatie die ervan uit gaat. En ik zie het gebeuren op de manier waarop Den Haag deze vaccins aanprijst. Heel erg indoctrinerend. En veelal met de verkeerde intenties. En mensen die zelf niet goed willen nadenken volgen dit, niet wetende als het mis gaat ze er toch zelf voor hebben gekozen, want ze gaan akkoord met het inspuiten van dit vaccin, zonder te weten wat erin zit en wat het kan doen.
(...)(...)(...)
Hier gaat het om hartaanvallen, lees wat er staat.
En je hebt het ook nog over andere voorkomende bijwerkingen van het vaccin, inderdaad hartproblemen bij veelal jonge mannen, namelijk een ontsteking van de hartspier (myocarditis) en het hartzakje (pericarditis).
Lekker je kop in het zand blijven steken Willemijn, ben je goed in.

En dit is dan nog slechts een greep uit dat ene topic 'Spijt hebben van coronavaccinatie'

het is waanzin allemaal

Uit een ander topic:
LuciaT.1 schreef:
An58 schreef:
BLIJ DAT ER GEEN QR MEER NODIG IS ? WE ZIJN ER NOG LANG NIET OPEN JE OGEN !!!!!
Dit gebeurt er achter de schermen!!
Dit staat ons nog te verwachten. De Rabobank banken zijn al bezig om de QR op de pinautomaten installeren tussen nu en 2 jaar gaat er veel veranderen.
De slaafse burger is na de aankondiging van op persconferentie weer belazerd en is blij met de "versoepelingen".
Ze zijn weer tactvol afgeleid van wat er echt komen gaat!
Na 30 juni 2022
- Raad van Europa heeft resolutie 2361 aangepast en heeft geen bezwaar meer tegen verplicht vaccineren
- EU heeft per 1 juli 2022 de "wetgeving" voor de verplichte EU CO 19 Certificaten bekend gemaakt die alle vrijheden ontnemen als je geen QR co certificaat hebt.
Kuipers zal deze EU "wet" in mei 2022 ondertekenen. Als er een meerderheid van lidstaten is, wordt gedwongen vaccinatie ingevoerd!
- Eind 2022/2023 komt er een digitale currency. Niemand kan dan nog aan zijn/haar geld!
- De EU legt zonder overleg een digitaal ID op aan elke EU burger.
Kijk maar eens in "mijn overheid, digi D" hij staat er al bij!
- alle geldautomaten worden in de komende tijd vervangen voor QR code geldautomaten.
Belgie is al in volle gang aan het installeren.
- als deze QR code automaten zijn geintegreerd, kan er bij banken enof elders geen contant geld meer worden opgenomen
- de EU heeft als doel, binnen 1,5 jaar, contant geld volledig waardeloos te maken. Er is dan geen zwart geld meer.
- De EU / "Nederlandse overheid" bereidt voor iedere burger een klimaat CO2 quotum voor!
Teveel gas verbruikt, dan bv week niet rijden. Teveel gereden, minder electra verbruiken etc etc
- De EU ontneemt ieder mens definitief haar lichamelijke integriteit!
- Big Pharma / EU is al eigenaar van uw en mijn lichaam!
We worden tot bodies of internet gemaakt. En dat is geen fabeltje!

Kijk naar het patent gevestigd door Big Pharma op 28 maart 2021.
- Dus geen update boosters nemen, alle rechten vervallen!
ALS WE NU NIET HEEL SNEL ECHTE ACTIE ONDERNEMEN TEGEN DEZE WET.
dan zitten we allemaal binnen 2 jaar, gevaccineerd of niet, in het digitale concentratie kamp EU Nederland opgesloten!!

(Bovenstaande is gebaseerd op orginele bronnen en documenten van de EU, Raad van Europa, Nederlandse overheid, WEF, WHO en Big Pharma contracten.
Ze zijn openbaar en voor iedereen inzichtelijk en opvraagbaar)

Je kan ook je ogen hiervoor sluiten en het over je heen laten komen, maar zeg niet dat je het niet geweten hebt.

In mijn nabije omgeving is iemand die ook dit soort dingen gelooft. Wat ik zo erg vind hieraan is dat die persoon met zoveel angst leeft momenteel en niet meer te bereiken is voor ander inzichten en iedere discussie bij voorbaat afwijst.

Die Lucia....

An58 schreef:
Het zijn geen bangmakerijen(...)(...)(...)het is laag niveau wat je hier weer doet.

tja

Roman Kent

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 29890
Wo Apr 20, 2022 3:07 pm Reageer met quote

Ik zou háást bang worden van al die bangmakerijen.... Very Happy

Misschien moet ik wel vragen of die vaccinaties weer uit mijn lichaam verwijderd kunnen worden...

Faber quisque fortunae suae

WillemijnF

Superlid
Superlid
Wo Apr 20, 2022 3:08 pm Reageer met quote

Tympaan schreef:
Ik zou háást bang worden van al die bangmakerijen.... Very Happy

Misschien moet ik wel vragen of die vaccinaties weer uit mijn lichaam verwijderd kunnen worden...

Die zijn allang weg. Ik geloof dat na 5 weken al het vaccin weg is.

Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in.

Tympaan

Superlid
Superlid
Wo Apr 20, 2022 3:16 pm Reageer met quote

WillemijnF schreef:

Gelukkig. Hoef ik daar tenminste niet bang voor te zijn.. Very Happy

dagmar57

Superlid
Superlid
Antw.: 3864
Wo Apr 20, 2022 3:17 pm Reageer met quote

Wat is de meerwaarde van dit topic?
Zijn allemaal herhalingen van wat we al konden lezen in een ander topic en er wordt niets nieuws toegevoegd.......................

WillemijnF

Superlid
Superlid
Wo Apr 20, 2022 3:19 pm Reageer met quote

Tympaan schreef:
WillemijnF schreef:

Gelukkig. Hoef ik daar tenminste niet bang voor te zijn.. Very Happy

Nee hoor, wat blijft is dat je lichaam het eiwit van het virus herkent als het je lichaam binnenkomt en je afweersysteem slaat dan aan het opruimen. Het vaccin heeft dus je eigen immuunsysteem versterkt door het in staat te stellen het coronavirus te herkennen. Je lichaam ruimt het virus zelf op, dat doet niet het vaccin.

Tympaan

Superlid
Superlid
Wo Apr 20, 2022 3:31 pm Reageer met quote

dagmar57 schreef:
Zijn allemaal herhalingen van wat we al konden lezen in een ander topic en er wordt niets nieuws toegevoegd.......................

Zo'n samenvatting is anders best wel handig. Want het originele topic gaat toch niemand meer lezen..

NicolaasP

Superlid
Superlid
Wo Apr 20, 2022 3:34 pm Reageer met quote

dagmar57 schreef:

De mogelijke meerwaarde:

Gribou-Greet schreef:

Dat trof mij net zo toen ik even bezig was met verzamelen van deze onmiskenbare bangmakerijen zonder enig bewijs, zonder enige grond, bangmakerijen die alleen maar angstige aannames betreffen

En ik had eerst ook nog een heel klein beetje hoop dat An dit zelf in zou kunnen gaan zien, al die bange en ver gezochte gedachtes zo onder mekaar gezet

Roman Kent

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 15540
Wo Apr 20, 2022 4:16 pm Reageer met quote

Inderdaad, als je het allemaal zo samengevat ziet dan valt de strekking van al die horror die over ons heen wordt gestort pas echt op. Ik heb afgelopen maandag mijn herhaalbooster gehad. Er was een Pfizertje over op de vaccinatielocatie in Lopik, dus dat kwam mooi uit. Zou het verschil gemaakt hebben als ik eerst bovenstaande samenvatting gelezen had? Ik dacht het absoluut niet...

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)

dagmar57

Superlid
Superlid
Antw.: 3864
Wo Apr 20, 2022 4:18 pm Reageer met quote

NicolaasP schreef:

De mogelijke meerwaarde:

Gribou-Greet schreef:

Dat trof mij net zo toen ik even bezig was met verzamelen van deze onmiskenbare bangmakerijen zonder enig bewijs, zonder enige grond, bangmakerijen die alleen maar angstige aannames betreffen

Oké, bedankt voor je toelichting.
Voor mij persoonlijk heeft het geen enkel meerwaarde, dus ik doe niet mee met dit topic, maar was benieuwd wat je reden was om dit topic te openen.

NicolaasP

Superlid
Superlid
Wo Apr 20, 2022 4:21 pm Reageer met quote

Het nieuwste op dit gebied is "chemtrails"

Roman Kent

Pagina 1 van 1

Plaats reactie