BN'ers in het ziekenhuis
Gezondheid & zorg
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 15, 16, 17  Volgende Plaats reactie

WillemijnF

Superlid
Superlid
Antw.: 5551
Za Mei 14, 2022 7:58 pm Reageer met quote

Loezie schreef:
Klaas is nog steeds in Artis Cool

Jij geniet hiervan hè? Zo ken ik je ook, al vanaf week 1 dat ik hier meedeed. Nooit iets inhoudelijks in te brengen maar o zo graag even natrappen..Je herkent ze op school al, zo'n kind dat braaf doet maar stiekem lacht als een ander ervan langskrijgt. En die worden ook volwassen en soms komen ze dan op een forum terecht. Gelukkig snel herkenbaar.

Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in.
Godfried Bomans 1913-1971

Laatst aangepast door WillemijnF op Za Mei 14, 2022 8:10 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

WillemijnF

Superlid
Superlid
Antw.: 5551
Za Mei 14, 2022 8:02 pm Reageer met quote

An58 schreef:

Als er weer antwoord komt hierop ga ik niet reageren

En nu niet alleen beloven maar echt doen hè?

Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in.
Godfried Bomans 1913-1971

Loezie

Superlid
Superlid
Antw.: 41487
Za Mei 14, 2022 8:12 pm Reageer met quote

WillemijnF schreef:
Loezie schreef:
Klaas is nog steeds in Artis Cool

Jij geniet hiervan hè? Zo ken ik je ook, al vanaf week 1 dat ik hier meedeed. Nooit iets inhoudelijks in te brengen maar o zo graag even natrappen..Je herkent ze op school al, zo'n kind dat braaf doet maar stiekem lacht als een ander ervan langskrijgt. En die worden ook volwassen en soms komen ze dan op een forum terecht. Gelukkig snel herkenbaar.

Wat heb ik toch een indruk op jou gemaakt.
Maar gelukkig ken je mij niet

Achter de wolken schijnt de zon

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 15232
Za Mei 14, 2022 8:15 pm Reageer met quote

An58 schreef:
En KeesVi drukt zijn snor!

Volgens mij ben ik duidelijk genoeg geweest. Ik weet nog heel goed dat iemand hier iets uitte als 'ik reageer als ik dat zelf wil'. Ik noem geen namen maar dat was dus An58. Als ik op al je verdachtmakingen, scheldpartijen, valse interpretaties, framing, achterdocht en andersoortige asociale uitingen moet reageren dan zou ik daar dag- en mogelijk ook nachtwerk aan hebben. Dat is me de energie echt niet waard dus hier moet je het maar even mee doen.

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

An58.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 527
Zo Mei 15, 2022 12:19 am Reageer met quote

Tympaan schreef:
An58 schreef:
...Wat ik geschreven heb dat mijn man overleden is aan kanker wordt nu door Nicholaas, door jou en Tympaan gebruikt tegen mij, dus ga niet meer zeggen dat ik het doe, JIJ DOET HET met die andere twee.

Je draaft weer eens behoorlijk door, An58. Zoals gebruikelijk, mag ik onderhand wel zeggen.

Ten eerste wist ik niet dat je man overleden was. Gecondoleerd. Maar omdat ik dat niet wist kon ik het ook niet tegen je gebruiken. Ik moet bekennen dat ik niet het geduld heb om al je teksten van boven tot onder helemaal te lezen.

Zoals een bekend politicus ook regelmatig zegt: "Ik heb daar geen herinnering aan"

En verder laat ik het hier maar bij. Je raakt mij te gauw van streek..

Dit antwoord stond hiervoor van jou, dus je wist het niet? Hoe kan je dit dan schrijven?

Vr Mei 13, 2022 11:22 am Reageer met quote
Het mag dan niet erg elegant zijn wat NicolaasP zei, maar het is natuurlijk wel zo dat An58 dat een beetje over zichzelf afroept. Haar wijze van discussiëren is nu ook niet echt plezierig.

Niet dat het mij verder raakt want ik kan wel een stootje hebben.

En het is ook zo dat je op een openbaar forum niet méér prijs moet geven dan dat je zelf kwijt wil. Want je kan er op rekenen dat het vroeger of later tegen je gebruikt wordt.

Internet is een etalage waar je alles in kunt zetten. Maar je kan het er maar heel moeilijk weer uit halen.

humor

Superlid
Superlid
Antw.: 10789
Zo Mei 15, 2022 1:26 am Reageer met quote

Ik lees dit nu pas allemaal en dat in een tijd waar grensoverschrijdend gedrag de boventoon voert.

Klaas met de noorderzon vertrokken?....je hebt wel je ware aard laten zien. Gatver....

En het dan ook nog een "ja niet zo elegante opmerking" noemen.

Dit slaat werkelijk alles. Evil or Very Mad

Vroeger werd je voor veel minder verbannen Evil or Very Mad

An58.1

Stamgast
Stamgast
Zo Mei 15, 2022 2:37 am Reageer met quote

Keesvi schreef:
An58 schreef:

Volgens mij ben ik duidelijk genoeg geweest. Ik weet nog heel goed dat iemand hier iets uitte als 'ik reageer als ik dat zelf wil'. Ik noem geen namen maar dat was dus An58. Als ik op al je verdachtmakingen, scheldpartijen, valse interpretaties, framing, achterdocht en andersoortige asociale uitingen moet reageren dan zou ik daar dag- en mogelijk ook nachtwerk aan hebben. Dat is me de energie echt niet waard dus hier moet je het maar even mee doen.

Ik ben ook duidelijk genoeg geweest met begrip, hier werd je zo kwaad om:
Waarom zeg je niet gewoon dat je je zorgen maakt om je dochter's toekomst? Dat is toch begrijpelijk. Ipv hier een tirade houden, terwijl het dus eigenlijk daar om gaat.

Maar wat Nicholaas schreef naar mij heb je niet op gereageerd, vind je dat normaal wat hij schreef?
En dan mij hier weer voor van alles uitmaken, omdat ik het ben en niet Nicholaas?
Nicholaas mag dus schrijven wat hij schreef en dat wat hij schreef kan wel volgens jou, toch?

Verder zou ik nooit naar een programma kijken wat mij zoveel frustratie geeft en vraag me dus ook af waarom je er naar blijft kijken.

humor

Superlid
Superlid
Zo Mei 15, 2022 12:27 pm Reageer met quote

An58 schreef:
Keesvi schreef:
An58 schreef:

Maar wat Nicholaas schreef naar mij heb je niet op gereageerd, vind je dat normaal wat hij schreef?
En dan mij hier weer voor van alles uitmaken, omdat ik het ben en niet Nicholaas?
Nicholaas mag dus schrijven wat hij schreef en dat wat hij schreef kan wel volgens jou, toch?
.

Klaas is zn mond aan het spoelen

An58.1

Stamgast
Stamgast
Zo Mei 15, 2022 1:31 pm Reageer met quote

humor schreef:
An58 schreef:
Keesvi schreef:
An58 schreef:

.

Nee hoor Humor. Hij zit alsof er niets gebeurd is in nieuwe discussies mee te praten met de rest van het welbekende groepje. Geen geweten, totaal niet die mensen. Nicholaas, Willemijn, Tympaan en KeesVi vinden dit gedrag en wat hij zei dus normaal. Zegt alles over hen en dan maar leugens verspreiden, aannames, scheldpartijen naar een ander doen het verdraaien en zeggen dat ik en anderen het doen.

Dus starten ze maar weer nieuwe discussies zodat de aandacht van deze discussies afgeleid wordt. Anders zien andere leden hoe vies ze weer bezig zijn. Tot hoe ver gaan deze mensen? Voor mij waren ze al veel te ver gegaan, maar hier zien we dat deze mensen geen grenzen hebben in hun commentaar naar anderen om iemand van de site af te krijgen. Ze gaan letterlijk (en vreselijk dat ik het moet zeggen) over lijken.

humor

Superlid
Superlid
Zo Mei 15, 2022 4:46 pm Reageer met quote

humor schreef:
An58 schreef:
Keesvi schreef:
An58 schreef:

.

Nee hoor Humor. Hij zit alsof er niets gebeurd is in nieuwe discussies mee te praten met de rest van het welbekende groepje. Geen geweten, totaal niet die mensen. Nicholaas, Willemijn, Tympaan en KeesVi vinden dit gedrag en wat hij zei dus normaal. Zegt alles over hen en dan maar leugens verspreiden, aannames, scheldpartijen naar een ander doen het verdraaien en zeggen dat ik en anderen het doen.

Dus starten ze maar weer nieuwe discussies zodat de aandacht van deze discussies afgeleid wordt. Anders zien andere leden hoe vies ze weer bezig zijn. Tot hoe ver gaan deze mensen? Voor mij waren ze al veel te ver gegaan, maar hier zien we dat deze mensen geen grenzen hebben in hun commentaar naar anderen om iemand van de site af te krijgen. Ze gaan letterlijk (en vreselijk dat ik het moet zeggen) over lijken.

Ja zo komt de ware aard van de kliek boven ,als wij iets plaatsen wat hun niet "welgevallig" is vallen ze allemaal over ons heen, maar nu zwijgen ze in alle talen, superlaf trouwens.

UItzondering Redone, moet ik zeggen, die reageerde respectvol, alleen jammer dat haar man Benneke, die altijd direct zn commentaar klaar heeft(ook nu weer bij rattenplaag) nu hier zijn tekst blijkbaar kwijt is, als het zn medekornuit betreft.

Dat heet meten met 2 maten.... Very Happy

Benneke

Superlid
Superlid
Antw.: 8497
Zo Mei 15, 2022 5:35 pm Reageer met quote

Humor schreef:

"Ja zo komt de ware aard van de kliek boven ,als wij iets plaatsen wat hun niet "welgevallig" is vallen ze allemaal over ons heen, maar nu zwijgen ze in alle talen, superlaf trouwens.

UItzondering Redone, moet ik zeggen, die reageerde respectvol, alleen jammer dat haar man Benneke, die altijd direct zn commentaar klaar heeft(ook nu weer bij rattenplaag) nu hier zijn tekst blijkbaar kwijt is, als het zn medekornuit betreft.

Dat heet meten met 2 maten.... "

Vooropgesteld: Er is niemand hier, die mij gaat vertellen, wanneer en waar ik moet reageren, of waarom ik geen reactie plaats.

Voor wat betreft de opmerking van Nicolaas, die inderdaad de perken van fatsoen te buiten ging, daar werd m.i. terecht al veel commentaar op gegeven, dat ik een bijdrage van mijn kant overbodig vond.

De suggestieve opmerking over "Medekornuiten" laat ik maar voor wat het is. Als humor de andere forumleden in een hokje of kliekje wil plaatsen, zegt dat meer over zijn eigen vooringenomen gedachtengang, dan over een objectieve waarneming.

Wie vrolijk is, laadt de schijn op zich oppervlakkig te zijn. (Godfried Bomans)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

humor

Superlid
Superlid
Zo Mei 15, 2022 5:57 pm Reageer met quote

Benneke schreef:
Humor schreef:

"Ja zo komt de ware aard van de kliek boven ,als wij iets plaatsen wat hun niet "welgevallig" is vallen ze allemaal over ons heen, maar nu zwijgen ze in alle talen, superlaf trouwens.

Dat heet meten met 2 maten.... "

Vooropgesteld: Er is niemand hier, die mij gaat vertellen, wanneer en waar ik moet reageren, of waarom ik geen reactie plaats.

Voor wat betreft de opmerking van Nicolaas, die inderdaad de perken van fatsoen te buiten ging, daar werd m.i. terecht al veel commentaar op gegeven, dat ik een bijdrage van mijn kant overbodig vond.

.

Wat een goedkope kutsmoes om je gezicht te redden.

Als je ons kan aanvallen zal je nooit de rede gebruiken : er is al teveel commentaar geleverd , dus ik zwijg maar, .....dan gooi je er gewoon een schepje bovenop.

Klestskoek zou Klaas zeggen.... Very Happy Very Happy

An58.1

Stamgast
Stamgast
Ma Mei 16, 2022 11:29 am Reageer met quote

Het schijnt dat Nicholaas dit soort uitspraken mag doen:

Je hebt het hier al diverse keren over het zware verlies van je man gehad. Komen daar misschien die driftbuien uit voort?

Je mag dus blijkbaar dit soort uitspraken doen om je gelijk te halen. Mijn overleden man erbij halen. En dat na één keer vertellen dat mijn man is overleden aan kanker.

Ook Willemijn en KeesVi gingen erin mee. Tympaan liegend dat hij het niet wist en dat wist hij wel.

De site eigenaar was gisteren hier na melding van mij en heeft er helemaal niets mee gedaan, nul komma nul.

Nicholaas zit gewoon in andere discussies zijn verhaal te doen. De vraag van sommige andere hier dat Nicholaas zijn excuses aanbiedt aan mij, die tijd is voor mij allang verstreken, had hij meteen moeten doen en zijn vieze commentaar weg moeten halen, maar dat doet het heerschap niet.
En het hele clubje kan weer gewoon verder gaan met leugens, scheldpartijen, aannames, anderen voor psychisch gestoorde uitmaken e.d.

Forumregels staan er voor Piet snot. Wordt niets mee gedaan.

Dit soort dingen moet je op andere sites doen, dit soort antwoorden kom je nog niet eens toe, wat hiervoor is gebeurd was al rede genoeg flink in te grijpen.
En ik kan het weten want ik zit op verschillende sites en daar kunnen mensen gelukkig wel normaal met elkaar omgaan, zo niet heb je een heel groot probleem.

Loezie

Superlid
Superlid
Ma Mei 16, 2022 11:41 am Reageer met quote

An, je hebt gesproken..

Zou het nu niet beter zijn om gewoon on topic te gaan?
Het wordt echt een welles nietes spelletje.

En ik sta in dit topic helemaal achter je Wink

An58.1

Stamgast
Stamgast
Ma Mei 16, 2022 11:53 am Reageer met quote

Loezie schreef:
An, je hebt gesproken..

Zou het nu niet beter zijn om gewoon on topic te gaan?
Het wordt echt een welles nietes spelletje.

En ik sta in dit topic helemaal achter je Wink

Nee, het is te erg dat hier niets aan gedaan wordt. Vraag me werkelijk af wat ik hier op deze site doe, als er zo met mij en anderen omgegaan wordt. En ze dit maar goed vinden.
Dus weer on topic gaan? En weer alle ellende naar me toe krijgen, Nee, dank je, daar ben ik te goed voor.

Fijn dat je achter me staat in deze!

Loezie

Superlid
Superlid
Ma Mei 16, 2022 12:04 pm Reageer met quote

Je hebt gelijk dat hier niets aan gedaan wordt.
Voor heen gebeurde dat niet.

Maar ik bedoelde meer dat je zo verdrietig ervan wordt.

humor

Superlid
Superlid
Ma Mei 16, 2022 1:33 pm Reageer met quote

An58 schreef:
Vraag me werkelijk af wat ik hier op deze site doe, als er zo met mij en anderen omgegaan wordt. !

Gewoon erom lachen net als ik.

Ik zou zeggen doe een "DERKSJE" , heb er schijt aan, lach erom en mep terug.. Very Happy

Er valt toch geen eer aan dit narcistische kliekje te behalen.
Die truukjes doen ze al jaren en leren ze nooit meer af.

Ze houden elkaar de hand boven het hoofd, zwijgen als een van hun een "misstap" doet en komen spontaan massaal uit hun holen als een van ons iets tegen hun mening in schrijft.
Blijf lekker bij je eigen mening, daar heb je recht op.

Ze hebben niet door dat ze nog erger bezig zijn, dan waar ze ons van betichten....missen misschien 1 hersencelletje of hebben er slechts 1 , of misschien een dominant schooltrutje als juf gehad... ik zou het niet weten Very Happy

En.....belangrijk, last but not least, geniet alvast van de reacties die hierop gaan komen....
always look on the bright side of life !Very Happy

NicolaasP

Superlid
Superlid
Antw.: 5902
Ma Mei 16, 2022 3:40 pm Reageer met quote

An58 schreef:

Je hebt het hier al diverse keren over het zware verlies van je man gehad. Komen daar misschien die driftbuien uit voort?

Je mag dus blijkbaar dit soort uitspraken doen om je gelijk te halen. Mijn overleden man erbij halen. En dat na één keer vertellen dat mijn man is overleden aan kanker.

Ook Willemijn en KeesVi gingen erin mee. Tympaan liegend dat hij het niet wist en dat wist hij wel.

De site eigenaar was gisteren hier na melding van mij en heeft er helemaal niets mee gedaan, nul komma nul.

Nicholaas zit gewoon in andere discussies zijn verhaal te doen. De vraag van sommige andere hier dat Nicholaas zijn excuses aanbiedt aan mij, die tijd is voor mij allang verstreken, had hij meteen moeten doen en zijn vieze commentaar weg moeten halen, maar dat doet het heerschap niet.

An je vertelt in het topic over Hepatitis dinsdag 19 april (laatste pag)

Quote:
En dan heb ik het nog niet over mijn overleden man, die mij als enige het allerbeste kende en weet hoe ik was en ben, ik vraag me dan af als hij dit ziet hoe hij zich voelt.

Daarmee breng je op dit forum je overleden man als het ware in stelling tegen de overwegend volkomen zakelijke en houtsnijdende kritiek die je op allerlei onjuiste beweringen krijgt.

Hoe fatsoenlijk is dat?

Ik heb niet negatiefs over je man gezegd, noch iets smalends of sarcastisch over het wrange gegeven dat je je man moet missen.

'Hate is never right, and love is never wrong.'

Roman Kent
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

An58.1

Stamgast
Stamgast
Ma Mei 16, 2022 4:15 pm Reageer met quote

NicolaasP schreef:
An58 schreef:

An je vertelt in het topic over Hepatitis dinsdag 19 april (laatste pag)

Quote:
En dan heb ik het nog niet over mijn overleden man, die mij als enige het allerbeste kende en weet hoe ik was en ben, ik vraag me dan af als hij dit ziet hoe hij zich voelt.

Daarmee breng je op dit forum je overleden man als het ware in stelling tegen de overwegend volkomen zakelijke en houtsnijdende kritiek die je op allerlei onjuiste beweringen krijgt.

Hoe fatsoenlijk is dat?

Ik heb niet negatiefs over je man gezegd, noch iets smalends of sarcastisch over het wrange gegeven dat je je man moet missen.

Dat je hier uberhaubt nog iets zelfs probeert te verdedigen. Je moet nu echt je vieze gore bek dichthouden, ontzettende vieze gore klootzak.
Wat je daarvoor over mij geschreven hebt zet je er maar weer niet bij. Blijf uit mijn buurt, want wat andere schreven dat zij je wel door de computer heen konden trekken gold ook voor mij met je smerige commentaar.
Dat je nu ook nog eens voor de tweede keer je gelijk wil halen met weer dit erbij, dan ben je toch echt van het ergste soort.
Wat ik daar schreef klopt volkomen over mijn overleden man, maar jij hebt met je gore kop van mijn overleden man af te blijven.
Je hebt ook niets negatiefs, smalends of sarcastisch over hem te zeggen.
Het zegt alles over jou dat je niet eens begrijpt wat je aanricht.
Je bent het niet waard dat ik nog enig aandacht aan jou besteed, je bent het donkerste van het donker.
En ik wil dat je mij met rust laat en wil geen commentaar van jou meer in discussies.

NicolaasP

Superlid
Superlid
Antw.: 5902
Ma Mei 16, 2022 4:18 pm Reageer met quote

Het sentiment van je medeforummer proberen te bespelen met je overleden man

Quote:

dat vind ik pas vies

'Hate is never right, and love is never wrong.'

Roman Kent
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Pagina 9 van 17 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 15, 16, 17  Volgende

Plaats reactie