Antivaxers richten hun pijlen op zonnebrandcrème
Gezondheid & zorg
Plaats reactie

WillemijnF

Superlid
Superlid
Antw.: 5870
Za Mei 14, 2022 11:36 am Reageer met quote

Na 5G masten, coronavaccinaties en Poetin-adoratie heeft het wappie-legioen weer een nieuw doelwit: zonnebrandcrème.
Hoewel de helft van de kankerdiagnoses inmiddels huidkanker betreft ageert de anti-zonnebrandlobby o.a. met "bewijs" door de kankerverwekkende oxybenzonen in het spul. Onderzoek waarbij muizen het te eten kregen zou de schadelijkheid hebben aangetoond. Maar aangezien we geen flessen zonnebrandolie door onze keel gieten lijkt dat nogal vergezocht en via de huid kan het onmogelijk in je bloedbaan terechtkomen
Ik plaats de link naar het artikel, maar het is waarschijnlijk alleen te lezen voor abonnees, vandaar mijn samenvatting. Voor de volledigheid: er wordt wel gewag gemaakt van de bestanddelen in de crèmes die, zoals geldt voor veel cosmeticaproducten, mogelijk schadelijk zijn voor het milieu. Daar mag wel meer aandacht voor zijn, volgens de deskundige in het artikel.
Maar zonder bescherming de zon in: niet doen!
Het lijkt wel of de wappies alles doen om zoveel mogelijk mensen het loodje te laten leggen. Wat is dat toch?

Waarom richten antivaxers nu hun pijlen op zonnebrandcrème?

Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in.
Godfried Bomans 1913-1971

Laatst aangepast door WillemijnF op Za Mei 14, 2022 11:48 am, in totaal 2 keer bewerkt
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 29893
Za Mei 14, 2022 11:40 am Reageer met quote

Ik had al zoiets gelezen en dacht eerst dat het een soort verlate 1-april grap was...

Ik ben benieuwd hoeveel mensen dáár nu weer intrappen..

Maar eigenlijk is het wel zielig dat dit soort mensen bestaan...

Faber quisque fortunae suae

lucia51

Stamgast
Stamgast
Antw.: 653
Za Mei 14, 2022 11:49 am Reageer met quote

Ach, er zijn zoveel mensen die geloven in dingen waar een ander niet in gelooft. Dat is altijd zo geweest toch.

Nu kan je hier een antivaxertopic openen, maar heeft geen enkel nut, dan alleen antivaxers uit te maken voor..... vul maar in.
Tis maar waar je zin in hebt Very Happy

WillemijnF

Superlid
Superlid
Za Mei 14, 2022 11:52 am Reageer met quote

Trudie. schreef:
Ach, er zijn zoveel mensen die geloven in dingen waar een ander niet in gelooft. Dat is altijd zo geweest toch.

Nu kan je hier een antivaxertopic openen, maar heeft geen enkel nut, dan alleen antivaxers uit te maken voor..... vul maar in.

Ik begrijp niet wat je bedoelt. Ik wijs op een artikel dat ik las met dié kop.. Waar heb je precies een probleem mee?

Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in.

lucia51

Stamgast
Stamgast
Antw.: 653
Za Mei 14, 2022 12:00 pm Reageer met quote

WillemijnF schreef:
Trudie. schreef:

Ik begrijp niet wat je bedoelt. Ik wijs op een artikel dat ik las met dié kop.. Waar heb je precies een probleem mee?

Nergens een probleem mee. Ik geeft gewoon een reactie, meer niet.

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 15540

Komt uit de koker van Eva Vlaardingerbroek, voormalig liefje van Thierry Baudet. Dan weten we wel weer hoe laat het is. Het is gewoon de grootste onzin om te beweren dat alles wat natuurlijk is onschadelijk is en dat alles uit de chemische fabriek onze gezondheid aantast. Moet dat nou echt uitgelegd worden of is dat voor iedereen met een gemiddeld verstand en een beetje realiteitszin wel duidelijk?

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)

Laatst aangepast door Keesvi op Za Mei 14, 2022 12:02 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

NicolaasP

Superlid
Superlid
Antw.: 6087

Onder meer Robert Jensen en Eva Vlaardingerbroek zie je van de zogenaamde hoax rondom corona en de zogenaamd zeer schadelijke experimentele en onnodige coronavaccinaties overspringen naar de zogenaamd zeer schadelijke en volkomen onnodige zonnenbrandcrèmes.

Gister bij Khalid hoorden we voormalige weervrouw Helga de Leur vertellen dat 70% van de 50plussers actinische keratose heeft op de huid, zonneschade, een aandoening die over kan gaan in huidkanker en daarom eigenlijk behandeld moet worden.
Jaarlijks komen er 70.000 nieuwe gevallen van huidkanker bij in Nederland.

Wat wappies beweegt zonnebrandcrèmes in een kwaad daglicht te plaatsen en met in de blakende zon gemaakte selfies op internet een veilig 'sunscreenfree' leven te propageren is net als hun eerdere acties dat waren weer volkomen onbegrijpelijk

https://112vdg.nl/2022/05/13/na-vaccins-zweren-sommigen-nu-zonnebrand-af/

'Hate is never right, and love is never wrong.'

Roman Kent
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

WillemijnF

Superlid
Superlid
Za Mei 14, 2022 12:21 pm Reageer met quote

Complotdenkers beschuldigen een elite van het doelbewust decimeren van de wereldbevolking.
Echter: miljoenen ongevaccineerde legden het loodje door covid besmetting. Poetins agressie heeft tientallen duizenden inmiddels het leven gekost en meer dan de helft van de kankergevallen bestaat uit huidkanker.
Wie wil nu eigenlijk de wereldbevolking decimeren? Wat zijn dat voor levensgevaarlijke dwazen? Het zijn geen aparte groeperingen met eigen ideeën, het komt allemaal uit dezelfde hoek.

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 29893
Za Mei 14, 2022 12:36 pm Reageer met quote

Natuurlijk zijn het gevaarlijke dwazen en hun motivatie is mij volkomen onduidelijk. Maar wat ik mij telkens weer afvraag is waarom er altijd weer zo veel mensen zijn die er met open ogen intuinen. Of er domweg achteraan lopen.

Iedereen met een basisschoolopleiding zou toch moeten kunnen begrijpen dat het totale onzin is.

Faber quisque fortunae suae

dagmar57

Superlid
Superlid
Antw.: 3866
Za Mei 14, 2022 2:05 pm Reageer met quote

Keesvi schreef:
Het is gewoon de grootste onzin om te beweren dat alles wat natuurlijk is onschadelijk is en dat alles uit de chemische fabriek onze gezondheid aantast. Moet dat nou echt uitgelegd worden of is dat voor iedereen met een gemiddeld verstand en een beetje realiteitszin wel duidelijk?

Als iedereen zijn gezonde verstand zou gebruiken en algemeen bekend is dat huidkanker de meest voorkomende kankersoort is, zou je denken dat mensen verstandig omgaan met zonnen.
Dus minder in de zon als de zon op sterkst is, lijkt me eigenlijk heel simpel.
Daar zou de voorlichting over moeten gaan.

Daar van afgezien: natuurlijk moet je zonnebrand gebruiken als je in de zon wilt.

Benneke

Superlid
Superlid
Antw.: 8550
Za Mei 14, 2022 2:24 pm Reageer met quote

Nu haast iedereen gevaccineerd is tegen het coronavirus, heeft het voor de antivaxers geen zin meer om daar tegen te blijven ageren.
Gelukkig kwamen ze op het idee om nu de zonnebrandcreme in het verdomhoekje te plaatse,. hebben ze weer wat te doen, want ledigheid is des duivels oorkussen. Laughing

Wie vrolijk is, laadt de schijn op zich oppervlakkig te zijn. (Godfried Bomans)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Pagina 1 van 1

Plaats reactie