Glamping. Het nieuwe luxe kamperen
Wandelen, fietsen & natuur
Plaats reactie

An58.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 160
Ma Jul 25, 2022 1:05 pm Reageer met quote

Is het oude kamperen niets meer voor je, met het sjouwen van tent met toebehoren.
Wil je wel het gevoel behouden van kamperen, maar met meer luxe, is Glaming misschien iets voor je.
Alleen je bagage meenemen, de rest is er al.
Luxe kamperen.

https://www.goednieuws.nl/leef/waarom-glampen-jou-direct-in-de-vakantiestemming-brengt/

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

redone

Superlid
Superlid
Antw.: 5883
Ma Jul 25, 2022 1:10 pm Reageer met quote

Ik zou het helemaal top vinden, wij hebben tot 2016 een stacaravan gehad,
maar dit zou een leuk alternatief geweest zijn!

Mijn mening vorm ik zelf!
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

An58.1

Stamgast
Stamgast
Ma Jul 25, 2022 2:07 pm Reageer met quote

redone schreef:
Ik zou het helemaal top vinden, wij hebben tot 2016 een stacaravan gehad,
maar dit zou een leuk alternatief geweest zijn!

Nou Redone, misschien een weekje boeken? Zal na de zomervakantie wel wat goedkoper zijn, lijkt me.
Ziet er toch even mooi uit zo'n tent met alle luxe.

redone

Superlid
Superlid
Antw.: 5883
Di Jul 26, 2022 11:23 am Reageer met quote

Zou zo maar kunnen An Laughing

Mijn mening vorm ik zelf!
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Roos634

Stamgast
Stamgast
Antw.: 158
Zo Jul 31, 2022 8:35 pm Reageer met quote

An58 schreef:
Is het oude kamperen niets meer voor je, met het sjouwen van tent met toebehoren.
Wil je wel het gevoel behouden van kamperen, maar met meer luxe, is Glaming misschien iets voor je.
Luxe kamperen.

https://www.goednieuws.nl/leef/waarom-glampen-jou-direct-in-de-vakantiestemming-brengt/

Best wel een leuk idee, jaren terug met de kinderen was het een ideale oplossing. Al hebben wij nu een hotelhuisje uitgeprobeerd. De luxe van een hotelkamer, met voor en achter een terrasje. Wij waren bij Boertange en keken uit over de velden waar de fazanten rondliepen. Het ontbijt kregen we elke morgen in een box waar alles voor ontbijt inzat. Flesjes sinasappelsap, yoghurtje, warme broodjes enz. De eitjes konden we zelf koken in de waterkoker en koffie en thee konden we zelf zetten. Ook een aanrader.

An58.1

Stamgast
Stamgast
Zo Jul 31, 2022 8:41 pm Reageer met quote

Roos634 schreef:
An58 schreef:
Luxe kamperen.

Best wel een leuk idee, jaren terug met de kinderen was het een ideale oplossing. Al hebben wij nu een hotelhuisje uitgeprobeerd. De luxe van een hotelkamer, met voor en achter een terrasje. Wij waren bij Boertange en keken uit over de velden waar de fazanten rondliepen. Het ontbijt kregen we elke morgen in een box waar alles voor ontbijt inzat. Flesjes sinasappelsap, yoghurtje, warme broodjes enz. De eitjes konden we zelf koken in de waterkoker en koffie en thee konden we zelf zetten. Ook een aanrader.

Klinkt ook erg goed. Zeker een aanrader, Roos!

Pagina 1 van 1

Plaats reactie