Ipad voor- en nadelen.
Computer, apps, software, tablet & smartphone
Plaats reactie

barth.

Superlid
Superlid
Antw.: 2335
Za Aug 06, 2022 1:18 am Reageer met quote

Sinds ik ben overgestapt op het gebruik van mijn Ipad, verbruik ik heel wat minder stroom dan toen ik nog met een desktop werkte.
Het stroomverbruik van een laptop zat er tussen in.
Het terugdringen van mijn stroomverbruik was dus een belangrijke motivatie.

Maar ik heb ook ergernissen. Een van de ergernissen was weer vanavond.
Ben ik een reactie aan het typen op het editscherm van 50 plusser, dan moet ik tijdens het typen tussendoor vaak ook naar allerlei andere open schermen voor het checken van bronnen of het kopieren van tekst of urls.

En nou gebeurde het me vanavond weer dat ik opeens al mijn editwerk kwijt was na een kort uitstapje naar een ander scherm in Chrome.
Dat opeens de pagina ververst was en dat ik weer op het beginscherm van 50plusser zat en niet meer op het edit schermpje met mijn typwerk.
Weg, al mijn typwerk waar ik een kwartier mee bezig was geweest. Kan ik weer opnieuw beginnen met typen.
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Even geen zin meer om het weer helemaal opnieuw in te tikken.

Sowieso een irritatie als zo’n apparaat niet precies doet wat je zegt, of eigen initiatief neemt.
Ik hou niet van apparaten die meedenken, maar niet begrijpen wat ik wil.

Trend atmosf. CO2 (Mauna Loa)
20 jaar geleden: 371 ppm, 10 jaar geleden: 393 ppm, nu: 418 ppm.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

redone

Superlid
Superlid
Antw.: 5896
Za Aug 06, 2022 1:40 am Reageer met quote

Herkenbaar, het schrijft soms woorden die ik niet bedoel, vooral Engelse woorden,die komen er erg raar te staat, daar moet erg op letten,
Mijn pc staat s'avonds uit en dan gebruik soms de iPad, maar dan is het wel opletten!

Mijn mening vorm ik zelf!
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Pagina 1 van 1

Plaats reactie